all good things are wild and free

a day off

Min lediga fredag har än så länge bestått av att åka ut en sväng till elgiganten för att byta in mitt ipadskal som inte fungerade som det skulle. Jag fick ett nytt grönt fint, nöjd tjej. Svängde sen förbi BK och drog en burgare till lunch. Kvällen är halvt om halvt ganska oplanerad men det blir nog inga större bravader då jag jobbar hyfsat tidigt imorgon. Just nu sitter jag och dricker upp resterna av min coca cola från BK som har förlorat all kolsyra och utspätts lite lätt av vatten då isen inte längre är fryst. Inte det godaste jag har druckit i mitt liv, men vad gör man inte när det är fredag? Min förkylning håller i sig och jag vill döda den, fan.

Jag ser framemot söndagens handbollsmatch i sporthallen. Och om det går som vi vill så drar vi ner till Malmö om en vecka för finalen. GrymT. May the force be with you, killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0