all good things are wild and free

dear god

Den senaste veckan har inte vart den bästa i mitt liv. Det har nog märkts ganska tydligt på mitt humör. Jag ska bättra mig. Tur det finns musik.

Sitter just nu och är lite smånöjd med mig själv efter att ha vart ute och sprungit ungefär 4,5 km av å-varvet. Det var nog första gången jag var ute och sprang på hundra år skulle jag gissa... Det gick helt ok och det kändes bra. Jag har inte längre lika mycket ångest för den 16 juni som jag hade innan. Nu ska jag bara försöka komma ut och springa varannan dag ungefär för att komma riktigt i form. Lycka till med det, tack tack!

Nu ska jag strax kila ner till Rebecka, som btw fyller 21 år idag(!!!!!), och ha det trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0