all good things are wild and free

snälla bli min

Dom senaste fyra månaderna har vart dom lyckligaste och roligaste i mitt liv. Den känslan att allt nu skulle vara över gör just nu så ont att jag kan dö. Alla minnen som dyker upp från alla håll och kanter. Jag hoppas att vi än inte riktigt har satt punkt. Jag är inte klar än. Så himla kär som jag är i den mannen så vet jag inte hur jag på något sätt skulle kunna klara mig utan honom. Det enda jag har kvar nu är hoppet. Det gör mig skräckslagen, för jag vet inte hur stort jag ska kunna lita på att det är. Denna smärtan jag har i bröstet... Jag förstår inte hur någon någonsin har kunnat överlevt den. Men det gör ju trots allt dom flesta till slut.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Amanda amanda amanda! Jag vet inte vad som riktigt har hänt här men jag hoppas och tror att du tar dig stark igenom det! Du måste sörja till en början och det är inte fel, gråt och må dåligt för att sedan ställa dig upp och bli stark! Tror på dig

2012-05-16 @ 12:21:16
Postat av: Matilda

Att framtiden är oviss kan vara skrämmande men oftast sker ju saker och ting av en anledning. Om hans känslor för dig inte är lika starka som dina är det inte snällt mot någon att fortsätta. Självklart kommer du ta dig igenom vad som än händer, du är stark! Jag hoppas ändå på ett lyckligt slut, det är ni båda värda :)

2012-05-16 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0