all good things are wild and free

life is fucked anyway

Det har vart världens bästa väder hela veckan, och jag väljer att åka ut till landet den enda dagen som det är molnigt och minst sol. Aldrig tur! Jag satt just på bryggan och försökte övertyga mig om att molnen alldeles strax skulle försvinna ur min åsyn för att ge plats åt solen. Men vädret besegrade mig ännu en gång... Och när det sen kom fem spindlar och attackerade mig samtidigt så kände jag att det inte var värt att sitta kvar när vädret ändå inte var top notch. Jag har nu satt mig i trygghet inomhus.


Igår hade jag en supermysig kväll på grappa med tjejerna från jobbet. Jag betalade för en kräftpizza och två glas rött. Tur att det var löning igår hehe!

Ikväll ska jag träffa mina bästa. Eurovision... Jag bryr mig knappt?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0