all good things are wild and free

helgen

I torsdags klarade jag mig genom bilbesiktningen med vår nyligen påställda röda pärla. Sen kom helgen och det firades med en rejäl utgång med arbetskamraterna. Jag hade riktigt roligt men dagen efter var ingen dans på rosor precis. Tur att jag hann piggna på mig till kvällen då jag skulle träffa mina fina. Vi hade även grillpremiär på Rebeckas altan, hur gottttt?

Idag blev det sommartid och vi förlorar en timme. Jag har vart ute och kört intervallträning i vilsta med Åsa. Vi dog ungefär båda två. Det var mitt första träningspass på minst tre veckor. Det kändes kan jag medge. Senare idag ska jag på juniorupptakt på golfklubben, awesome.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0