all good things are wild and free

dude, i'm busy

Jag märker att jag inte har skrivit på ett tag. Man kan säga att jag inte har haft tid. I onsdags körde vi en after work på Håpe's med jobbet, trevligt trevligt. På torsdagen blev det en lunch på klubben med Elin och Peter innan jobbet. Och i fredags blev det en mysig spakväll med bubbelbad och allt. Det tyckte jag gott att jag fick unna mig efter en fullspäckad jobbvecka som denna.

I lördags satte jag och Molly oss på niotåget till Stockholm för att delta i årets ungdomsforum som ägde rum på Scandic Foresta, Lidingö. Det var både roligt och lärorikt. På lördagskvällen var vi aptrötta båda två efter allt ståhej och stupade i säng redan vid elvatiden. Klockan åtta vaknade vi för att gå ner och äta frukost. Hotellfrukost såklart, vilket vi längtade efter redan innan vi gick och la oss. Sen runt nio körde det igång igen och vi fortsatte där vi slutade dagen innan. Ett par prisutdelningar, utvärderingar och bullar senare så var klockan halv tre och det var dags att bege sig mot centralen igen för hemfärd.

Denna helg var definitivt inte den nyttigaste i livet. Man åt bokstavligen hela tiden. Inte mig emot iofs, jag som alltid är hungrig hehehe. Nästa vecka tänker jag ialf återuppta mitt träningsschema som har haft uppehåll alldeles för lång tid pga jobb och sjukdom och sånt tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0