all good things are wild and free

jag vet hur du ser ut i inga kläder

Vaknade halv ett idag, riktigt skönt att sova ut. Lite tråkigt att vakna själv bara, då mitt fina sängsällskap började jobba halv tio... Sen blev man ju oxå sådär halvglad när man kollar ut genom fönstret och ser snö ligga på marken... Jag menar, vad i hela?! Det är ju förvisso fortfarande mars, men vafan!


Igår blev det bubbelbad och sånt mysigt efter jobbet. Helt jävla underbart och det blev en riktigt härlig fredagskväll. Idag har jag inte ett piss inplanerat. Det enda som står på listan med dagens planer är att jag har hört att det är fest ikväll, awesome. Jag börjar nog dagen med att kolla på långben hehehe! Jag vet, jag är jävligt cool faktiskt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0