all good things are wild and free

helgen

Helgen bestod av en lugn filmkväll, en företagsfest och en big brother-final. Företagsfesten fick sin början i lördags klockan tre då några samlades hos Madeleine för lite pre-party. Efter att ha proppat i oss enmassa chips och druckit lite vin satte vi oss i en taxi och drog oss mot Sundbyholmstravet. Det bjöds på grillbuffé och vin, och folk dansade och pausade. Klockan ett drog vi oss in mot stan för att käka och sen drog jag med hem till Madde. Vi slocknade båda två runt halv fem. Vi tog oss en rejäl sovmorgon imorse och gick upp halv ett, apskönt!

Idag har jag umgåtts med Rebecka. Mot kvällen drog vi till Ronja och Marcus för att kolla big brother-finalen, som jag btw egentligen sket fullständigt i... Jag har grov ångest för nästa vecka då mina jobbtider är mördande. Vi ses på andra sidan. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0