all good things are wild and free

helgen

Det har vart en bra helg som involverade tre partyn. I fredags drog jag och Rebecka på förfest med människor jag inte hade sett på väldigt väldigt länge, gamla klasskamrater bland annat. Det var askul att träffa alla igen. Tanken från början var att alla senare skulle dra till Brasse men istället fetdissade vi den idén och stannade på festen lite längre för att senare runt 12 dra oss ner mot stan och fortsätta kvällen där. Dagen efter hade jag ungefär lust att sova hela dagen men det är svårt att göra när man ska hinna med två födelsedagskalas under dagen. Åkte till Almas 9årskalas runt halv sex och firade en stund, och sen åkte jag och hämtade Melanie och lite senare drog vi till Faas 20årsfest. Jag måste tillägga att jag var nykter hela kvällen och körde bil. Sov 12 timmar inatt, underbart.

Nu ska jag dra mig ner till Rebecka för att mysa med lite söndagsfika. Imorgon är det återigen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0