all good things are wild and free

i was not born with enough middle fingers

Det blev en mycket lyckad lördagskväll om jag får säga min åsikt. Vi körde en liten girl's night out och tjejerna bestod av mig, Rebecka, Ronja, Sara och Simone. Det började med förpärla hos Ronja med mat, spel och sånt roligt. Sen framåt elva drog vi oss ner mot Brasseriet för att fortsätta. Vid tresnåret drog jag och Ronja oss hem och runt 4 däckade vi båda två. Jag vaknade halv 11 och hade lite ondare i huvudet än jag hade planerat... Till frukost åt vi upp resterna från gårkvällens middag. Sen åkte jag hem och la mig i soffan. Skön dag.

Imorgon blir det träning igen. Och eftersom jag sket i träningen idag så får det bli två pass imorgon, ett på morgonen och ett på kvällen. Jag kan knappt vänta på den underbara känslan som då sprider sig i kroppen och glädjen man känner. Känslan jag har nu är inte ens i närheten, och den får gärna dra åt helvete innan jag skriker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0