all good things are wild and free

hej fredag

Underbara fredag! Började denna dagen med skön träning för att sen skynda mig hem och duscha och sen dra hem till Elin för att säga hej för första gången på ett halvår och luncha. Trevligt trevligt trevligt. Jag vet inte vad som händer ikväll. Det enda som är planerat är att jag ska agera chaufför åt en viss liten Åsa eftersom jag ungefär är världens snällaste. Faktum är att det är det minsta jag kan göra efter allt den kvinnan har gjort för mig, så det ser jag fram emot. Nu är det dags för mig att hjälpa till i köket. Jag ska göra salladen med kärlek.

Ni får förresten ursäkta att bloggen har blivit ganska bildlös på sistone. Mina fotograferande dagar tog slut dagen jag lämnade LA. Jag kanske kommer igen en vacker dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0