all good things are wild and free

bra torsdag

Kom hem från Åsis för ett tag sen efter ett par mysiga timmar av umgåsande. Ikväll ska vi iväg till farmor, farfar och faster för att kolla handbollen, käka pizza och säga hejdå till faster som åker hem till Santa Barbara imorgon. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har lust att hänka...

Träningsvärken jag har i benen är ju vulgär. Men imorgon tar jag nya tag och kör igen. Jag älskar detta. Sen blir det träning söndag, måndag, tisdag, onsdag. Ja, det är så schemat ser ut för den veckan. Jag kommer ju vara skapligt mör i kroppen på onsdagskvällen... Men sen har jag ju fyra dagar ledigt och kroppen får en chans att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0