all good things are wild and free

vecka två då

Har inte lika mycket tid att skriva nuförtiden, mestadels pga jobb. Så jag skriver när det faller mig in och när jag för en gångs skull har tid. Jag tränade direkt efter jobbet idag men fick som vanligt springa som en lus för att mina vader inte pallar mer. Men jag antar att det trots allt är bra att ta det lite lugnt i mitt tillstånd så slipper det gå så långt att jag behöver amputera, för det undviker jag helst om jag får välja. Okej, man kanske skulle kunna kalla mig snäppet dramatisk? Nu har jag ialf dammsugit halva huset och nu kommer Rebecka snart för att mysa lite. Jag får ta andra halvan imorgon.

Min andra jobbvecka har gått tokfort, kan inte fatta att det redan är fredag imorgon? Men jag klagar ickeee. Jag ser fram emot helgen. Då ska jag ha roligt med alla bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0