all good things are wild and free

en dunderhelg

Jag har haft en riktigt bra helg. I lördags drog jag till tuna och shoppade lite. Det blev två väskor och ett par skor, woops! Åkte sen förbi coop för att skaffa mig lite saker att stoppa i kylskåpet så nu är det färdighandlat för hela veckan. På kvällen kollade jag på melodifestivalen i min ensamhet och dog ungefär över resultatet. Men varför slösa energi? Söndagen bestod av att träffa mina bästa med mat, spel och film, vilket var världens bästa avslut på hela helgen.

Efter att ha pratat med Ann-Sofie i telefon kom vi fram till att jag tyvärrrrr fick hoppa över träningen även idag med tanke på att smärtan jag har i benen inte har släppt helt än. Fan fan fan. Det får helt enkelt bli myskväll med Rebecka istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0