all good things are wild and free

härliga lördag

Jag har nu jobbat min första arbetsvecka och det känns fortfarande bra. Det är dock riktigt skönt med helg nu! Gick och la mig 4 inatt efter en mysig fredagskväll, vilket var ungefär samma tid som mamma och pappa började köra till Arlanda för att ta planet till Spanien. Jag vaknade halv tolv av en halvkul dröm. Det är ju skitbra att jag vänder på dygnet helt så fort jag har helg, men det var sjukt underbart med sovmorgon måste jag säga efter att ha gått upp 6 varje dag denna veckan. Jag skulle egentligen ha tränat idag klockan 10 oxå men eftersom jag har så jävla ont i vaderna rent ut sagt, så kände jag att det nog var bra med en vilodag. Nu ska jag klä på mig och dra mig ner mot stan. Det finns lite saker jag måste ha, skor till exempel. Hehehe cravingzzzzzz.

Jag har förresten fått min mobil fixad så nu är den hel och fin igen. Lyckan på dennnnn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0