all good things are wild and free

happy v-day

Alla hjärtans dag måste vara den mest överskattade dagen på hela året. Det är en dag ägnad åt att köpa blommor och choklad till folk man håller kär. Varför det nu finns en speciell dag för detta? Men jag antar att det ialf har ett bra syfte trots allt. En dag fylld av kärlek. Det är bättre än en dag fylld av hat? Men jag värderar dom fina orden man får en dag som denna mycket högre än en chokladask. Och såna ord borde väl sägas oftare än en gång om året hoppas jag? Men det är väl kul för alla kära att få roa sig lite. Själv sitter jag instängd på mitt rum med Whitney Houston i öronen i väntan på att få gå och lägga mig, vilket inte gör mig ett piss kan jag tillägga.

Det är förresten uppenbarligen någon i världen som inte vill att min telefon ska leva särskilt länge till. För ett par dagar sen åkte den pladask ner i backen så att baksidan sprack, och alldeles nyss när jag satt och åt gled den ut ur fickan och landade rakt i kattens vattenskål. Orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha men åh nej, fail med telefonen.. :(

2012-02-15 @ 12:23:17
URL: http://melanief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0