all good things are wild and free

my first day

Jag har haft fullt upp hela dagen. Började som sagt på nya jobbet idag och jag hade en lyckad första dag. Körde från 8 till cirkus 16.30. Det är dom arbetstiderna jag har att vänta mig i drygt två veckor framöver. Men det var kul att träffa nya människor och jag tror att jag kan trivas riktigt bra. Efteråt åkte jag hem, åt lite snabbt och åkte sen till träningen som praktiskt taget ligger vägg i vägg med jobbet, så man kan väl säga att jag kommer att spendera en hel del tid på parkeringen utanför. Träningen gick bra även den och jag la ribban högre än vanligt. När jag kom i mål såg jag inget annat än fläckar framför ögonen, benen skakade som dårar och i huvudet hade jag en bitande brainfreeze efter att ha svalt lite för mycket iskall luft vilket gjorde mig snäppet illamående. Så värt! När jag väl fick klar syn igen kunde jag köra hem utan att vara en alltför stor fara för andra trafikanter. Väl hemma blev det en lång dusch och sen fick jag äntligen sätta mig i soffan med en kopp te och pusta ut. Jag hade då hållit igång i tolv timmar i sträck vilket är den mest aktiva dag jag har haft på väldigt länge. Och nu slocknar jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0