all good things are wild and free

en bra helg väntar

Idag testade jag på pilates puls för första gången. Det känns bra med lite variation i träningen istället för att bara kuta runt på stan tills man dör. Nu fick man leka med en stepbräda och ett par hantlar istället. Detta innebär att mina armar kommer att kännas skapligt imorgon eftersom jag inte har rört en hantel på över ett halvår. Men det är bra, det ska kännas att man lever!

Ikväll tänker jag umgås med min fina vän Rebecka och imorgon blir en intressant dag. Typ. Jag ska nörda mig lite och gå på guifmatchen i sporthallen med Åsa och päronen. Det är tydligen fest både innan och efter med mat och grejer. Klart man går, jag som älskar mat! Jag kommer ju garanterat att vara yngst där. Jag får helt enkelt hålla mig tätt intill Åsa som ialf ser ut att vara typ 22.

Kommentarer
Postat av: Ivan

Hej Amanda . Brukar alltid gå in på din blogg när du länkar sen på fb. Vet inte riktigt varför jag gör det (internetskada ? Som använda google till att när man vet adressen till hemsidor) i alla fall så brukar jag läsa inläggen främst som handlar om träning . Jag och Simon Björkman(Från f.d parellklassen , nv3b) driver en egocentrisk blogg om vår träning . Om du finner inlägg om bl.a träning etc intressanta eller bara har tid att döda så kan jag tipsa om våran blogg .



2012-02-10 @ 20:24:04
URL: http://Www.afternoonclub.wordpress.com
Postat av: Ivan

Ser ut som länken är sönder men i alla fall så ska URL vara www.afternoonclub.wordpress.com

2012-02-10 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0