all good things are wild and free

lördagsbravader

Gårkvällen var riktigt rolig. Dock började inte festen så jävla bra för min del. Efter att ha vart där i högst tio minuter blev jag ilurad att äta en paintballkula. Och dum som jag är stoppade jag med glädje in den i munnen och började tugga. Eftersom alla började skrika och härja direkt så förstod jag ganska snabbt att det inte var något ätbart jag hade i munnen och började spotta innan jag ens hann känna smaken. Den kom ju såklart ifatt innan jag fått ut all den orange sörjan och det var ingen höjdare. Efter att ha kommit över denna traumatiska upplevelse och fått ett par glas vin i kroppen så kunde festen börja på riktigt. Cirkus 50 människor på 51 kvadrat, trångt och mysigt var det!


Idag vaknade jag lagom bakis klockan 11 och gick upp för att dammsuga, duktiga jag. Sen var jag ännu mer duktig och började damma av hyllor och ha mig. Jag vet inte riktigt var det var med mig... Klockan tre var det, trots min gnutta till baksmälla, äntligen dags för träning med Annsofie efter att inte ha tränat på typ en månad. Ångesten på den... Det gick trots allt helt ok och imorgon blir det träning igen halv tio då jag börjar jobba kvart över tre, topppppp! Ikväll blir nog en mysig söndagskväll med god mat och så ska det låta.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0