all good things are wild and free

helgen

Helgen har vart nästintill underbar. Det mindre underbara skulle kunna vara att min kropp inte riktigt är så frisk som den skulle kunna vara. Det skulle oxå kunna vara att Guif förlorade matchen mot Kristianstad... Men det är ju inte så illa att man inte överlever! Puh!

I fredags vankades det utgång med tjejer och killar, och kvällen började med förpärla hos Ronja. Runt elva drog vi oss mot stan och Brasse och där fortsatte festligheterna. Dagen efter mådde jag som väntat med huvudvärk och hela köret, som i sin tur bara varade till lunch. Spenderade hela dagen hos Jimmy och levde på bakiskäk, underbart! Lördagskvällen blev lugn med filmmys och godis.

Idag var det ännu en lugn dag. Runt fyra var det handboll på teve och när jag kom hem för att se matchen satt det sju rödklädda och taggade människor i vardagsrummet för att göra mig sällskap. Där satt vi alla och skrek och tjoade när det var som mest spännande, men till vilken nytta? Bättre lycka nästa gång, grabbar! Hopefully...

Dags för mig att knoppa. Jobbar kvart i sju till kvart i tolv hela denna veckan, är inte allt för laddad. Hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0