all good things are wild and free

a day off

Nu är jag duktig och har börjat träna igen. Har kört två morgonpass denna vecka och jag känner redan nu att det kommer att kännas i kroppen imorgon. Igår blev det en sväng till Vingåkers outlet på min lediga dag. Handlade litegrann. Tokfint väder var det oxå vilket var underbart och jag åt årets första glass. Gårkvällen spenderades framför viasat sport och fotboll mellan Barca och Milan. Hejade nog inte på någon. Är inte så jävla insatt. Men det var ändå kul att kolla.

Om tre timmar ungefär blir det jobb. Just nu är jag så trött att jag kan somna när som helst, och magen skriker efter mat som en dåre. Jobbigt... Vad väljer man, mat eller sömn?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0