all good things are wild and free

"anybody else just lay in bed making mental movies of perfect scenarios in life?"

Äntligen hemma från skolan, och nu är jag utan minsta lilla överdrift totalt död. När jag kom in genom dörren lekte Melanie och Faa frisörsalong och nu går båda omkring med färg i håret. Just nu är jag världens tröttaste tjej och ska antagligen gå och lägga mig hyfsat snart. Imorgon ska jag förhoppningsvis hälsa på minst en golfbana, och möjligheten finns att tar vi en tripp till playan oxå. Puss världen.

Nu är klockan 6.10 i Sverige, dvs den tid jag brukar gå upp här när jag ska till skolan. Jag är väldigt nöjd att jag befinner mig där jag befinner mig just nu!


Dagens outfit. Allt köpt på flea market, tjoho! Nöjd jag.
(Ja, jag har stökigt på mitt rum...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0