all good things are wild and free

om du var här

Ja, shopping blev det indeed. Nu har vi fått det gjort för denna månad.

Och idag (i Sverige, imorgon i USA) fyller världens bästa Åsa år, som jag btw saknar så mycket att jag har lust att skrika. Jag önskar dig världens bästa födelsedag och hoppas att du blir firad ordentligt av folket hemma. Det är du värd! Egentligen är du värd så mycket mer, men man måste ju börja någonstans!♥

Här kommer lite bilder med några av dagens köp!



Ballerinaskor från H&M och resten från Forever21. Plus lite annat smått och gott som är bra att ha, underkläder bland annat. Bra att ha va? Jag är väldigt nöjd med denna onsdag på alla sätt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskade fina du- TACK!!!!!!! Saknar dig oxå såååå mycket vännen!!!!! Vi hörs på fredag igen!!!! Love u!!!!<3

2011-09-22 @ 08:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0