all good things are wild and free

this is halloween

Min laddare till datorn vill inte riktigt funka som jag vill, och förstås får den för sig att sluta funka när datorn i princip redan är död. Orkar inte. 4% kvar nu. Score! Tur att det numera finns en man i huset som man kan låna laddare av när ens egen lever sitt eget liv!

Det var ialf halloween fest igår och jag lyckades spilla ut tre glas dricka på hela kvällen, varav två var på ljusa heltäckningsmattor... Fråga mig inte hur. Och allt lyckades drabba stackars lilla JP, haha. Första gången spillde jag ut ett glas cola på hennes kostym som hon skulle ha på kvällen, oops. Den andra spillde jag ut genom att råka slänga hennes tändare i Melanies glas så glaset välte och tändaren blev dränkt och därmed slutade funka. Aldrig tur! Och den sista gången råkade jag slänga glaset ur handen på henne. Sex on the beach på kritvit heltäckningsmatta=halvbra kombo, tro mig! Vi började ialf med att dra till ett ställe i hollywood och sen drog vi vidare till en fest i hillsen. Halloween i Sverige är fjöslitet om man jämför med här kan jag lova. Igår köpte jag förresten ett par stövlar som jag typ älskar mer än livet!

Imorgon kan det hända att jag dör för jag ska plugga tills jag spricker. Nu: film!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0