all good things are wild and free

28 oktober

Effektiv dag. Drog tidigt ut genom dörren med Faa och jag kan säga att ta på sig svarta jeans en dag som denna var dagens tabbe, för jag var nära på att brinna upp. Vi tog ialf bussen till ett halloweenplace för att kolla dräkt till stackars mig. Jag hittade en fin, la alldeles för mycket pengar på den men nu blir jag fin imorgon ialf. Så värt. Sen drog vi och lunchade asgod thaimat, och sen tänkte vi lägga oss på stranden och sola ett tag, dels för att jag skulle få lufta benen lite, men just då fick det tydligen för sig att bli askallt och blåsigt så vi drog till venice och kollade runt istället, asmysigt. Och där var det förstås tokvarmt igen. Men vem klagar på att det är kokhett ute den 28 oktober?! Inte jag! Nu är det dags för mig att krypa till kojs och sova. Godnatt världen. Imorgon blir det party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0