all good things are wild and free

i suck

Fan, jag har vänt dygnet ut och in totalt. Idag har jag bokstavligen legat i sängen hela dagen. Har inte ens vart uppe och kissat, vilket innebär brist på vatten... Jag vaknade halv 11 och somnade sen om till halv 6 på kvällen. Hur sjuk är jag? I suck. Kände mig inte riktigt på topp om man säger så. Vaknade med världens huvudvärk oxå så jag trodde jag skulle dö. Det är antagligen ännu ett bevis på mitt inte så massiva intag av vatten. Och det enda jag har ätit idag är en huvudvärkstablett, tills Faa kom hem runt 9 på kvällen med en macka. Och det sjuka är att jag inte ens har känt mig hungrig. En annan sjuk grej är att jag trots mina 7 timmars sömn under dagen ändå känner mig trött, så förhoppningsvis använde jag bara denna dagen till att ta igen alla timmars sömn som behövs och att jag fortfarande kan somna hyfsat ikväll. Typ nu? Det hände många sjuka grejer idag tydligen.

Sista skoldagen för veckan imorgon och sen är det återigen långhelg, med halloween på köpet. Imorgon ska vi nog gå iväg på håltimmen och leta dräkter. Godnatt.




SAK. NAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0