all good things are wild and free

25 oktober

Skoldagen gick hyfsat fort, thank God. En bidragande faktor var nog att jag sov bort förmiddagen i biblioteket. Asskönt med tanke på att jag sov 3 timmar inatt... Då gjorde det heller ingenting att vår engelska var inställd. HÖJ. DEN. AV. LYCKA! Så för en gångs skull åkte vi hem när det fortfarande var ljust ute.

Jag har återigen pissont i ryggen så jag knappt kan stå, gå, sitta eller ligga. Inte leva helt enkelt. Halvbra grej om ni frågar mig. Är ialf ledig imorgon, ljuvligtttt. Jag antar att det behövs pluggas. And I'm gonna try my best to make that happen... Nu ska jag kura ihop mig under täcket och glo på film. Peace!

Förresten kom jag på att jag har namnsdag imorgon, puss på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0