all good things are wild and free

rolling in the deep

Idag var det ute 40 grader och det kändes som om man gick in en bastu så fort man satte foten utanför dörren. Nog för att jag inte var ute något på hela dagen så jag antar att balkongen får räknas. Jag mår sämre idag än jag gjorde igår, vilket suger. Imorgon måste jag till skolan men jag får se om jag stannar hela dagen, förhoppningsvis orkar jag. Måste ialf gå till health center och kolla om dom kan se vad som är felet med mig. Melanie misstänker influensa? Orkar inte.

Nu ska jag sätta mig på min vanliga plats ute på balkongen med musik i öronen och bara vara. Det där lät nästan som tjuren Ferdinand? Förutom att han luktar på blommor... Nästan som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0