all good things are wild and free

a night at the roxbury

Förfesten igår bestod av pianospel och sång nere i lobbyn, med Jennys Emil bakom pianot. Asmysigt verkligen! Sen fortsatte jag och Melanie kvällen på Roxbury, äntligen! När vi tröttnade på stället drog vi iväg och käkade och sen fortsatte vi hemåt och gled in genom dörren runt 3. Idag har det vart den mest meningslösa dagen i hela mitt liv tror jag. Jag har vart så gott som död hela dagen och har verkligen fått kämpa för att hålla ögonen öppna. Från och med idag och några dagar framåt bor vi fyra tjejer och två grabbar i lägenheten eftersom även Melanies kära har hittat hit. Det innebär att jag bor i vardagsrummet ett tag framöver.

Det blev dessvärre inga bilder tagna igår så ni får nöja er med en gammal bild från Tru som togs för några veckor sen. Nu är klockan 10 och jag ligger redan i sängen, så inte likt mig. Det är filmtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0