all good things are wild and free

orkar ej

Det ar valdigt mycket mer lockande att ligga hemma pa sundeck an att sitta har i skolan. Men nu har jag bara en lektion kvar for dagen. Visserligen ar det den varsta i hela varlden eftersom att lararen dessvarre verkar ha en skruv los, seriously. Och da ska forstas en timme och tjugo minuter ga extra langsamt... An sa lange har jag ialf under dagen overlevt ett prov och den nast varsta lektionen i hela varlden sa jag ska nog overleva den sista oxa.

Innan denna termin ar slut vilket ar om ungefar tva veckor sa ska jag aven ha skrivit jag vet inte hur manga uppsatser och jag vet inte hur jag ska hinna. Det kallas angest. Nu ska jag pa lektionen och do.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När slutar ni skolan då? :)

2011-11-30 @ 12:38:39
URL: http://saramnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0