all good things are wild and free

san francisco, CA

Nu är vi tillbaka på ännu ett hotellrum i Carmel. Det har blivit många hotell på sistone. Men jag klagar icke. Det innebär bara lyxig och asgod hotellfrukost vilket är ingenting att klaga på.

Idag är det första advent vilket jag inte har märkt av det minsta. Vi har vart runt i San Francisco och kollat runt enmassa, golden gate bron till exempel. Olyckligtvis tog batteriet slut i alla fyra kameror vi hade med oss så det blev inte många bilder tagna. Jag gillar när alla tänker till ordentligt... Nu somnar jag alldeles alldeles strax och imorgon blir det en rolig resa tillbaka till LA på cirkus sju timmar. Jag måste plugga i bilen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0