all good things are wild and free

my attitude is based on how you treat me

Har precis lagt mig i min ofantligt sköna säng inför min första natt för ännu en weekend hemma hos Annmarie och KP i Santa Barbara. Faa ligger på en madrass bredvid. Innan vi kom hit gick vi runt på Universal Studios medan vi väntade på att Faa skulle sluta skolan. Och jag har kommit på att filmproduktion är det coolaste som finns i hela världen. Vi åkte runt på en så kallad guide tour och dom visade vart flera filmer spelades in, och det var askul att se. Det fanns en teve på själva tåget som dom visade klipp ur filmerna på så man verkligen kunde jämföra med verkligheten. Jag dog lite. Efter det gick vi runt och kollade och åkte ett par karuseller. Tabben vi gjorde var dock att åka samma vattenkarusell som vi åkte när jag var sju år gammal. Jag antar att vi hade glömt bort hur blöt man blev för det fanns inte en torr fläck kvar på mina byxor efteråt. Tur att det ändå var dags att börja dra sig mot bilen för att gå runt i timmar med känslan av att man har duschat med kläderna på är ingen höjdare...

Vi åkte och hämtade upp Faa för att sen röra oss vidare mot Santa Barbara. Vi har nu käkat pizza och druckit lite gott och imorgon ska jag fira min första Thanksgiving.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0