all good things are wild and free

november rain

Idag har det vart regn hela dagen så vi började dagen med en film och sen gick vi alla ut på stan för att shoppa flipflops. Det var praktiskt taget det enda vi köpte. Jag måste medge att det var lite väl deprimerande väder för att köpa flipflops men med tanke på att jag har vart ute efter det sen jag kom hit så tyckte jag inte att det spelade någon roll. Olyckligtvis lyckades jag tappa bort en av mina flipflops jag hade med mig hemifrån första veckan jag var här, och att bara gå runt med en sko på sig kändes inte som världens bästa idé. Sen gick vi till ett ställe och käkade på ett ställe där dom kom till bordet och gjorde maten mitt framför ögonen på en. Det var hur gott som helst, och jag provade även en California roll eftersom dom även hade sushi. Det hela slutade med att jag åt två, höhö. JA DET VAR GOTT.

Nu sitter vi hemma och äter gott och har precis kollat på en film. Imorgon ska vi åka mot LA igen och stanna på några stället för att kolla runt lite.



Uppenbarligen regnade det en aning mer i LA med tanke på att jag fick se på facebook att vår lägenhet var översvämmad. Jag älskar att dom bygger balkongdörrar som kan dödas av vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0