all good things are wild and free

go out with no money, return home drunk as fuck

Tanken som slog mig idag när jag vaknade var att om jag överlever denna dagen så ska jag aldrig mer dricka alkohol. Jag kan säga redan nu att det inte kommer hända men förhoppningsvis håller jag det ett tag ialf. Vi började ialf gårkvällen med förfest med några tjejer hemma hos oss. Det var trevligt. Senare tog vi en taxi till Tru. Idag är dock en sån dag då jag hatar hela världen eftersom jag så fint lyckades att tappa mitt bankkort och körkort. Glad tjej.

Nu ligger jag nerkurad under täcket och eftersom vi tydligen försöker starta en ny istid i lägenheten genom att ha luftkonditioneringen på det kallaste i världen så fryser jag som ett as. Jag är väldigt glad över att jag inte behöver lämna lägenheten på hela dagen. Däremot är jag nog just nu världens törstigaste tjej så jag måste hur som helst resa mig från den underbaraste platsen på jorden. Det är mer lockande att fortsätta vara törstig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0