all good things are wild and free

santa barbara, CA

Det var en bra dag idag. När vi alla hade vaknat började vi dagen med världens godaste frukost. Sen drog Annmarie och KP sig tillbaks till Santa Barbara medans jag, mamma och pappa gick längs stranden och kollade på alla människor som surfade. När vi hade gått ett tag vände vi för att gå till en liten marknad med frukt och annat ätbart. Efter det gick vi tillbaks till hotellet för att checka ut och för att även vi dra oss mot Santa Barbara. Väl där tog vi alla oss varsin PN efter vår så kallade lunch. Det var det underbaraste jag har gjort på länge. När jag vaknade hade mamma och Annmarie redan dragit till bröllopet som dom skulle på så jag och pappa drog till Santa Barabara Golf Course för att slå lite bollar. Det var en intressant upplevelse... Ja, intressant är nog det rätta ordet för att beskriva det hela. Sen åkte vi tillbaks till huset och drack lite vin med KP och sen drog vi ner på stan för att käka. Hur god mat som helst och det känns just nu som att jag aldrig kommer bli hungrig igen...

Imorgon ska det regna hela dagen och vi har planerat att dagen ska bestå av shopping och filmtittande. Det blir nog en mysig dag även det. Nu somnar jag.








Kommentarer
Postat av: Faa

Vad mysigt ni verkar ha det!

2011-11-20 @ 23:21:54
URL: http://wuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0