all good things are wild and free

if i could make it here i could make it anywhere

Jag måste säga att det känns underbart skönt att få helg på en tisdag. På torsdag är det Thanksgiving vilket resulterar i ingen skola och jag är nu ledig en hel vecka. Dock kändes dagen som om den höll på ett år.. Imorgon kommer mamma och pappa hit för att hämta upp mig och sen beger vi oss mot Universal Studios. Senare åker vi tillbaks till Santa Barbara för att spendera halva helgen där, och på lördag åker vi vidare till San Francisco. Jag känner på mig att denna helg kommer bli fantastisk. Godnatt.

Igår gjorde vi en fuling och körde en home delivery på Ben&Jerry's. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0