all good things are wild and free

a day to remember

Vi fick en tvättäkta första Thanksgiving middag, världens godaste oxå! Kalkon, mashed potatoes, cranberries, och till efterrätt pumpkin pie som smakade pepparkaka. Imorse klockan åtta åkte vi ner på stan för att handla lite på black friday rean. Jag köpte en kavaj och mitt tionde par skor under fyra månader men dessa var ett par jag verkligen inte kunde motstå. HEhhehee. Och härmed lovar jag att det är det sista paret under min tid här!!!!! Jag lovar alltså att undvika varenda skoaffär för resten av tiden.

Idag har vi suttit i bilen halva dagen och nu sitter jag och Faa på ett hotellrum i Carmel, som är en jättemysig liten stad med julpynt över hela stan. Vi har precis vart ute och käkat god mat och imorgon ska vi röra oss vidare mot San Francisco.


Kommentarer
Postat av: Peter

Hoppas ni tog er tid att stanna vid pebble beach ;)

2011-11-26 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0