all good things are wild and free

för evigt underbart

Jobbade en stund idag oxå. Åkte en sväng till kanotcenter och fixade siffror på den fina röda tröjan jag införskaffade mig förra veckan, aaaasfint! Sen drog jag till golfklubben en stund och tränade lite, i hopp om att det skulle få mig på bättre humör. Dock fick det motsatt effekt, då slagen gick allt förutom bra. När jag väl kommit fram till att det nog inte blir så mycket bättre just idag, gick jag in i klubbhuset och väntade på att tiden skulle gå, så jag kunde åka och träna. Jag vet att jag tjatar om det, men måste bara säga det igen, den här träningen är fan den bästa jag har vart med om! Och jag längtar liksom tills nästa gång den är så fort vi går ut från lokalen, helt sinnes! Det är roligt, man skrattar mycket, och massor med trevligt folk. Det känns skitbra. Imorgon ska jag nog dra en sväng till golfklubben igen, och hoppas att det går bättre då. Klockan 3 är det träning igen, happyface! Sen ska jag packa lite smått för lördagen, och ladda som tusan!!!!!! Fyfasen va kul det kommer bli. Ge mig lördag nu taaaaack!

Nu har jag btw skaffat mig spotify premium. Musik endast 10 timmar i månaden? Aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0