all good things are wild and free

somebody to love

Okej, har så himla ont i ryggen och vaderna för tillfället, lite smått oskönt kan jag ju bara meddela. Kan knappt böja mig framåt. Känns bra inför å-varvet på lördag...

Har för övrigt haft en ganska värdelös dag idag, men det känns inte lika misslyckat som det brukar göra. Var en sväng på klubben och köpte biljett till 60-årskalaset. Åkte sen hem och solade, för att sen åka och träna. Det gick inte det minsta bra, började må illa på uppvärmningen och sen ville det inte släppa, så kunde inte ens ta ut mig så mycket som jag ville. Sög ju med tanke på att det var sista gången där, och att jag inte har tränat på en vecka pga Skåne.

Jag har många tankar i mitt huvud just nu, får se hur lätt det blir att somna ikväll. Och jag älskar att jag har världens bästa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0