all good things are wild and free

to the top of the world

Det blev en spontan trip ner till Helsingborg, skulle jag nog vilja säga, för att gå caddie åt Elin på Nordea Tour. Det låter ju asproffsigt, i mina öron! 51 mil sådär bara. Hade till och med sån där caddie-väst med Elins namn på, mitt oxå iofs, men det var menat åt Elin. Tourigt! Fick reda på resan i tisdags eftermiddag, och cirka 15 timmar senare var vi iväg. Det blev en tidig onsdagsmorgon, och bilen började rulla runt kvart i 7, för att egentligen komma hem imorgon, men planerna ändrades tyvärr, så det blev hemfärd efter tävlingen idag istället. Jag hade mycket trevligt, och jag har skrattat en hel del, och det är ju bara roligt! Dessvärre missade jag en fest som hade vart så värt att gå på, men jag har lärt mig att man kan inte få allt. Nu är jag sådär skapligt trött efter att ha gått upp 6 imorse, caddat runt i 18 hål, och sen suttit i bilen i 6 timmar. Och väskan lär ju tyvärr inte bli uppackad på typ en vecka. Det känns som om jag har asmycket att göra nu, men är inte ens säker på vad. Vem får inte ångest av det liksom? Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0