all good things are wild and free

i'v never felt so at home

Vaknade imorse av att katten stångade mig i huvudet och sen la sig på mig. Härligt... Drog sen ner till klubben och gick en golfrunda alldeles för mig själv. Det var skönt faktiskt. Sen var det dags för träning träning. Vi gjorde en lite annorlunda träning idag, som skulle hjälpa alla som har ont någonstans att bli av med det. Och med tanke på att typ alla har ont överallt så var det nog en bra grej. Det var enmassa övningar som vi inte har gjort tidigare. Det måste nog ha sett kul ut för dom som gick förbi. Till exempel så var vi i full gång med att springa baklänges när min vän Sara kom förbispringandes. Det skulle tydligen vara bra för någonting. Hon undrade nog vad fan vi höll på med? Efter träningen var det spelträning i golf, men när jag kom till klubben mådde jag så jävla illa så jag sket i det.

Imorgon ska jag tydligen klippa gräset, vilket gör att jag måste ställa klockan på typ halv 9, för att hinna med allt jag vill göra. Tänkte träna lite golf, och sen blir det golfträning på kvällen. Det blir med andra ord en tidig kväll ikväll.

Oj, glömde nästan att nämna att världens bäst tjej fyller 20 idag, nämligen min bästa vännnnnn!


Här är vi sådär lagom fula, jag kan inte ens sätta ord på vad vi ser ut som, men snygga är vi då inte!

Kommentarer
Postat av: sara

haha vad är oddsen att ni är där och håller på just när vi springer förbi liksom :)

2011-05-24 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0