all good things are wild and free

för jag kan göra det som ingen gjort

Oj, har visst inte skrivit på ett tag. Har inte orkat helt enkelt. Jag är ganska glad nu för tiden, samtidigt som den lilla lilla ångesten ligger och gnager i magen. Det är tur att det finns så många människor runt omkring mig som har förmågan att göra mig så himla glad.

Efter många månaders om och men, tog jag äntligen lite mod till mig och ringde tandläkaren. Var där idag och hade mycket riktigt ett hål, så fixade till det direkt. Gulliga sprutor fick jag oxå, så jag såg ut som ett mongo resten av eftermiddagen. Det var inte allt för skönt, och enligt mig tog det alldeles för lång tid, och inte fick jag ett klistermärke, eller bokmärke, eller vad fan barn får nu för tiden, för att jag var så himla duktig efteråt heller, elakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0