all good things are wild and free

playing with fire

Oj, jag har visst inte skrivit på över en vecka... Om man fick välja en dag att radera ur sitt liv som redan har vart så skulle jag lugnt välja att ta bort lördagen i helgen som gick. Fyfan. På onsdag ska jag på handboll och på torsdag ska jag på modevisning. Det här blir nog en bra vecka. Och jag tycker ju att det är roligt när pappa talar om när han ska åka utomlands. Nej, för nu är han tydligen i Italien utan att jag hade någon aning om att han skulle dit överhuvudtaget. Kul när man kommer hem och frågar mamma: "Var är pappa?" "Han är i Italien", svarar hon då liksom. Say what?! Nog för att han kommer hem imorgon igen, men ändåååååhhh? Och han påstår att han aldrig får veta något...


Nu får snön gärna dra! Den får gärna ta det personligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0