all good things are wild and free

Dreams

Har vart och tränat med Ronja idag. Nu är jag aptrött. Jag känner mig osäker på ganska mycket just nu, jobbigt. Men imorgon är det handboll!1 Hur.jävla.bra.somhelst.

Enligt tanten i receptionen på folktandvården har jag tandvärk pga att jag gnisslar tänder i sömnen. Jag ska tänka på att inte bita så hårt, och att det ska vara luft mellan tänderna uppe och nere när jag inte tuggar. Detta kunde hon tänka sig över telefonen. Jag ska ringa upp om det inte går över. Hoppas det går över. Jag hatar tandläkare.

Pallar inte med någon bild idag

P.S. Fyfan för att vara ensambarn. Vem ska vara på min sida?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag är på din sida! Sen tror jag att du har kissarna på din sida också! :)<3

2011-03-01 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0