all good things are wild and free

on the edge of glory

Baxer gick ju helt okej faktiskt. Blev 8 av typ 85? Jag liksom, då måste man ju vara nöjd. Och ont i ryggen hade jag inte heller, asbra. Började rundan med par, par, birdie! Sen gick det utför ett tag, bland annat med en fyrpel på fyran, hallelujah! Men sen lyckades jag få till ett hyfsat stabilt spel ialf. Det är ju kul att man är så himla känslig mot solen, att man är tvungen att ha jacka på sig en dag som denna bara för att man råkade bränna armarna en dag som igår. Observera att det var typ 30 grader i solen... Så där gick jag med jacka i 15 hål, lagom varmt. Sen åkte jag hem för att sen åka och handla direkt, och sen ta mig ut på en springtur med Elin. Vi körde 2,5 km i Vilsta, med intervall, och sen upp och ner för Vilstabacken tre gånger! Typ asduktiga?! Nu har jag ätit en god middag med mor och far, och så ringde chefen och frågade om jag kunde jobba imorgon. Det känns bra att göra plånboken en tjänst..

Jag har många tankar i huvudet som vanligt. Dom försvinner liksom aldrig eftersom det alltid händer saker som gör dom levande igen. Dom flesta är glada tankar, samtidigt som dom är så jäkla förvirrande. Jag vet ingenting känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0