all good things are wild and free

life's a bitch and then you die

Igår var jag på golfklubben nästan hela dagen, och jag spelade inte ens golf, jag kollade när andra spelade. Det var jubileumstävling. Sommarklädd och grann var jag, eftersom värmen helt plötsligt fick för sig att komma tillbaks. Sen på kvällen var det fest, mat och styrdans. Det var trevligt, trots att jag var yngst där. Idag har jag oxå vart på klubben typ hela dagen, och har fixat något med min sving som jag inte förstår mig på, och bollarna går inte riktigt som jag vill. Det känns bra att det är Baxer Cup imorgon, gah! Men ryggen kändes ialf ingenting, väldigt nöjd med det. Det sög däremot att jag var tvungen att skippa å-varvet pga smärtan. Ikväll borde jag väl gå och lägga mig i tid, så jag orkar upp imorgon. Jag undrar hur det blir med den saken.


Om jag fick ta bort vilken del som helst på veckan skulle jag ta bort söndagkvällarna. Dom bara förstör.


Kommentarer
Postat av: F

Hatar också söndagar, sämsta dagen EVER :P

2011-06-08 @ 01:49:58
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0