all good things are wild and free

i'm into you

Började dagen med att träna lite golf, för att sen jobba i några timmar, och för att sen gå och och träna lite igen. Jag fick en ny driver i födelsedagspresent, mycket nöjd blev jag. Dock hade jag av en annan, dagarna innan, som inte ens var min egen. Hoppsan, Kerstin säger man då. Imorgon ska jag förmodligen till huvudstaden med Rebecka, och utnyttja min fina present jag fick av tjejen! Jag vet dessvärre inte hur jag ska ta mig till stationen, men jag får väl ta mig en promenix. Jag ska nog träna lite golf innan. Det känns som om jag tränar en hel del. Det är nog ganska kul, och det sjuka är att jag gärna tränar ännu mer, men man måste ju göra andra saker oxå. Men jag är glad att jag tycker det är kul att träna golf nuförtiden, så jag tycker inte vi ska klaga! Nu ska jag lägga mig till en film, som jag tänkte somna till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0