all good things are wild and free

good times

Satan i gatan vad jag har haft en awesome midsommarhelg, med 20årsdag på midsommardagen och allt! Två ord; Top. Notch! På midsommaraftonskvällen satt jag, mamma, pappa, kusiner, faster, farmor, farfar, och Rebecka på landet, i Mälby, och åt grillat. Vi sjöng snapsvisor och drack snaps, vilket jag inte var så himla förtjust i märkte jag.. Sen satt vi och sjöng till tio ungefär, då det var dags för oss ungdomar att bege oss till festen som så lägligt var här i Mälby. Det tog 5 minuter att gå, praktiskT. Midsommardagen började med att alla väckte mig med frukost på sängen, assnälla. Synd bara att jag var världens tröttaste, och såg ut som sju svåra år ungefär... Men det fick gå ändå! På kvällen gick vi in för lite party i sommarstugan, jag är nöjd med det mesta!

Imorse när vi vaknade fick man väl må som man förtjänade. Till frukost åkte vi in till Torshälla för att käka pizza, har typ längtat hela veckan. Vi får se vad vi hittar på ikväll!

Nu ska jag kolla på när kusinerna åker ring bakom båt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0