all good things are wild and free

so happy i could die

Sitter och väntar på att regnet ska sluta, vilket det ska efter tolv enligt iphonen, vilket är om 3 minuter... Hm, sen tänkte jag ialf GÅ ner till golfklubben. Får se hur mycket jag tränar, men måste hur som helst hämta hem min cykel som har stått där i flera dagar. Det ska bli skönt med en promenad, så man får lite frisk luft, vilket jag behöver efter gårdagen. Plus att jag har näst bästa vännen med mig, ipodddddddd.

Igår tillbringades kvällen på Brasseriet med Rebecka, Niklas och Dylan. Det blev en mycket trevlig kväll med mycket skratt och mycket snack på engelska. Ikväll blir det middag på Grappa med mina tjejer!

Nu är det dags för frulle, peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0