all good things are wild and free

sju sorger och åtta bedrövelser sen

Har vart duktig och spelat en golfrunda igår och idag förmiddag, innan jobbet. Ganska ambisiöst om ni frågar mig. Särskilt med tanke på att det regnade i 15 hål idag! Lagom blöt man var när man kom in, trots regnkläder och paraply. Men ska man spela seriespel i helgen så ska man. Spelet går faktiskt helt okej nu. Måste bara få ordning på humöret på banan. Jag tror inte folk gillar mig när jag bara går runt och är aparg. Jag gillar inte mig själv då för den delen heller.. Får jobba på det! Ikväll blir det middag på klubben med laget, vi får se vilka som spelar i helgen. Tror inte jag ligger på listan. Vet inte riktigt vad jag vill heller, så det får bli som det blir. Har träffat domarna ett par gånger nu, dom verkar ju sådär lagom halvmuntra.

I tisdags kom förresten min lilla släkt från USA hit till varma(?) Sverige. Och i onsdags tog jag med Niklas och Dylan ner på stan för att festa lite. Det blev "premiär" för mig på Brasseriet. Dom var väldigt fascinerade över att kunna köpa sprit i baren, som dom aldrig hade gjort förut, eftersom åldersgränsen är såpass rolig som 21 där nere. Det kändes bra att vara med på deras debut!



Fick just precis nu upp en tanke i huvudet, och fick plötsligt väldigt mycket kramp i magen. Lustigt hur ångesten kan komma från hjärnan till kroppen så fort.. Dör


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du skriver för sällan! Ge mig meeeer! :)<3

2011-06-20 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0